chatbox

Monday, April 18, 2011

merapu tapi benar ~ :))

r ohhhh yeaahhhh !! survive for more than 2 weeks without television .... HAHAHA ! pakahhhh ? seriously , best xda tv ... kerja ku online , assignments (belum dimulakan - dateline 6th MAY ok ? HAHA) , JALAN - JALAN CARI MAKAN kat seberang ..... but ! if u a lady , better hati - hati la oo ... not even the international students yang mata gatal kat sini , ayah orang pun sama especially yang polisi laa cuz banyak polis kat sini jaga CHP .... ye laaa , dulu ada kes kat area hostel/suites/apartments ni ... tapi , x semua polis macam tu . ada yang baik , takda masalah kegatalan di  mata ... aku dah banyak kali kelentong mereka . aku cakap aku sudah ada tunang . terus shutdown . HAHA ! nak cite sikit tentang international students yang study kat limkokwing . yang lelaki la ... banyak sangat soalan . pun sudah kena tipu sama saya maa .... terbeliak biji mata engaku ... HAHA ! tu laa , jangan nak kacau aku . kan dah kena .. haha ! dah ... tutup cite ...

buka cite baru .. hehe ~ KELAS oh KELAS ! jumaat xda kelas . GOOD FRIDAY . akan diganti , tapi tak tahu bila . CCE oh CCE ! student ID ku bila nak siap ? lama sudah aku menunggu ... 2 minggu lebihhhhhhh tuuuuuuu ~ ~ tak kesian ke tengaok aku asyik masuk CCE tanyak ID ? aku kesian kat korang aysik melihat wajah ku ... hehe . ABANG oh ABANG ! kenak ktk x kerja bah ? mk ambik baju kolej ...... hehe ! ASSIGNMENT oh ASSISGNMENT ! yeay ! yeay ! boleh pakai bm ... hehe ... amen !!! baru ada tenang sikit hati ni ....... akan tenang banyak pabila sudah siap ...... :)) best pergi kolej .... lagi best bila boleh jumpa cinta .... everyday .... hehe ~

heeeiiii ... bila la boleh balik rumah ? rindu sama family , rindu sama kawan , rindu sama BINTULU !!!!

tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata ~
sampai di sini saja ..... 
ada masa , 
aku hiburkan korang lagi keyh ngan cerita merapu ku ... 
off for now readers ! 
god bless :))

No comments:

Followers