chatbox

Saturday, May 28, 2011

hanya SATU PERMINTAAN .....

and ya , aku kembali lagi untuk menulis ... tapi kali nih aku nak bercerita mengenai PERMINTAAN ye reader - reader n teman - kawan ku sekalian . sebenarnya lama dah aku buat permintaan nih ... first aku minta , aku pasrah la kalau apa yang aku minta tak dipenuhi . sebab aku faham sebab dan akibat . cewahhh ~ but then , aku dah tak kisah . kalau betul DIA cinta kat aku , sayang kat aku seperti apa yang dia selalu utarakan , so , apa salahnya kalau aku minta lagi ? *and oh , btw , aku bukan minta benda lain oke ? aku minta untuk DIPERTEMUKAN dengan ahli keluarga dia ... tu je* but , this matter is serious to me . aku dah ready untuk buka rahsia tentang hubungan ini kat keluarga aku dan hanya menunggu masa yang sesuai . aku juga dah sedia untuk berjumpa dengan keluarga dia dan menceritakan kepada mereka mengenai hubungan ini . jadi , masalahnya sekarang , kenapa KENAPA dan kenapa dia harus TAKUT untuk berbincang dengan keluarga dia ? bukannya keluarga aku nak makan orang pun . hanya BERJUMPA je kan .. bukan nak berbincang tentang masa depan . ape laa  . aku kadang - kadang tak faham dengan perangai dia nih . tadi , yes , aku dah tak tahan lagi . aku  luahkan apa yang ada . memang la aku marah , cakap kasar . dia memang berhak dapat semua tu . aku dah jemu asyik macam nih . aku jemu nak berselindung lagi . dan akhirnya aku buat keputusan untuk menjarakkan diri dari dia dan tidak berjumpa dengan dia pabila aku di sana . memang keputusan aku mementingkan diri sendiri . tapi , dia harus tahu hati dan perasaan aku juga !

k lah readers ... 
aku nak off 
:)
semoga hari korang ceria !

No comments:

Followers