chatbox

Saturday, November 19, 2011

no title.

cmna nak mula ayat?
greet my reades..
yes..hell-O peeps !
debbie here to write another bedtime story for all :)
this one boleh jadi yang tersangat boring, tiada isi, tiada kepala, mahupun kaki...
malas nak menulis sebenarnya..
but, since lama dah x update,
nak tak nak, terpaksa share cerita ini..
blog-walking yesterday..
tjumpa satu entri yang cukup menyedihkan...
from zizie-teo.blogspot.com
setengah jalan jak aku dah menangis..
true love story...
may he rest in peace..
2 kali aku baca...
kesian aku kat dia nih...
tabahkan hatimu wahai kawan..
:)

well, since aku dah di bann untuk berjalan dengan alasan takut demam aku menjadi
harinie, terpaksa tercongok, berbaring, tidur di rumah..
x kerja la maksud aku..
sepatutnya yesterday pun harus begitu..
aku sendiri yang cakap kat dia..
tapi , apa aku kisah..
aku keluar jgak..
pergi kolej untuk kelas...
tapi, kelas aku tu ...
nun jauh di sana...
kat star cineplex 
nonton REAL STEEL...
haha :D
best ! awesome ! 

dua orang tu nak tengok PARANORMAL ACTIVITY 3..
aku xmau ikut..
nightmare balik aku..
eeeeee...
mintak nyawa mintak nyawa...
tak sanggup aku terjerit-jerit di pawagam lagi...
anyway, esok kerja...
kerja yang aku minta kat fullhouse pun xdapat..
nampaknya, terpaksa la aku teruskan perjuangan di kiosk itu...
lagi senang kerja aku..
duduk dan lihat...hehe

bosan aku..
dah xda kerja, aku pergi buka archived messages...
aim sorang nih..
haha
aku baca dari mula sampai ke akhir...
mula2 bukan main lebar senyuman
last2 guntur mulut aku...
sedih ending...
haha
xpa...sudah ku deleted msg itu...tiada guna mengenang dia lagi..
haha
eseeehh...
patah hati la kununnya...
weii !
aku dah bjanji akan setia balik kat laki aku...
jauhi lelaki yang pernah rapat dengan aku di laman muka buku..
#bunyi macam lagu najwa latif jeee#
dulu aku suka, sekarang aku benci...
meluat tengok...
haha

lupa aku..outing pergi DUN...
best sangat2...
tu je aku nak bagitau...
gambar korang boleh tengok kalau korang ada add aku di laman muka buku...

cerita pasal laman muka buku nih pulak, 
amboiii !
makin banyak gambar bogel...
hackers ataupun sendiri yang upload demi populariti ??
lanatak la korang...
janji korang tak klik apa2 link yang mencurigakan sebab itu ternyata virus dari hackers..
harap maklum...

lama sudah tidak menjejakkan kaki ke Bintulu..
bangun pagi tadi, aku mengigau...
ingatkan dah di Bintulu..
tengok tarikh
besar lagi suara aku sebut apu..
haha
bangun tadi pun macam tu jgak..
ntah kenapa la aku begini hari ini...
gilaaaa tidak bertempat...
memalukan diri sendiri...
haha

layan kak lehot dan kari ngeri tadi..
sekejap aku ketawa, sekejap aku eewww..
sah gila !

ok ok ...itu saja ....
:)


No comments:

Followers