chatbox

Tuesday, April 27, 2010

messy of the jiwa

so lebat ujan today...
dtg sekolah me mbak muka selamba
ngga kelas dh huru-hara
me sik kisah..
me lari g tingkat atas
jumpa geng yg berkampong kat sains4
wahhh..best
pagi2 dh molah dosa..
mengumpat lagi...
wakakakakaka..
n then, dtg Melchizedek..
ingatkan nak nyanyi with him
but, me think better later..
wakakaakakkaka..
no purpose actually..
just want to make Loretta jealous..
:D

after that..
rehat time !!!
g bilik kaunseling ngan harapan dpt dudok sekjap..
ehehehehehe..
then,
i thought only me yg rasa mcm ada sesuatu
kat lam hati
just like pemberotakkan being held in there
waiting time to burst out

dont know why
maybe me thinking about something
about my nightmare
aiyoo...
so potong line lah ini dream
me dont care
me buat nothing happened..

me thinking about him so suddenly
out of blue
weekekekekeeke..
thinking wat he do today...
cewahhhh..feeling2 la plak ptg2 nie...
debbie2...so funny la u..

this Khamis da BENGKEL FIZIK..
tell later if get something funny..

to be continue....

No comments:

Followers