chatbox

Thursday, January 27, 2011

MCB bonar ... !

tok la aku malas ... semua la serba tak kena ... apa kah ? dah nya yg tiba2 tanya ttg PERIOD ... ney la aku suka ... ya isu sensitif kinek bah ... kakya , aku reply sepatah pun , mala jak kena tegur .. apuu ! sikda seput waii ... ! ngekk lalu ... bukan la mok ngutuk laki diri mpun kat ctok , malas doe .. malas .. sengal sangat2 .. naik gila olah nya ... last2 , baruk ku sedar aku perlu jimat kredit tpon ... ya la , nama dah pengganggur terhormat ... neyda elaun g everymonth ... ada pun , ikut angin org berik ... sabar jak la .. 


punya la jahat hati , panas g ... apa aku sent tadik pun aku sik ingat g ... aku marahnya kali ... sindir pun ada rasanya ... apa kah main rasa2 ? nang betul la ya .. memang marah , memang sindir ... gudnite msg pun aku buat bodoe jak .. malas ku mok lalek g aihh ... tgh2 mlm moha ... subuh jak la tdo .. biar sakit terus .. masok hospital pun bagus kali .. HAHA ... paloi2 !!


pa g ku mok share tok ? panas2 neyda pikir apa2 g ... esok edit jak la mun ada apa mok ditambah , ditolak , didarab , dibahagi ... papa jak la ... 
 O U T  ! !

No comments:

Followers