chatbox

Thursday, September 1, 2011

hi belog :)

hai belog tercinta :)
lama dah tak meng-update kamu yee .. 
sorry .. 
busy as a bee ..
facing a lot of difficulties in life since the day he sent me away without a word
and showed his face for a while for me .. 
this is my story .. 
i'm sorry .. 
i can t write it on blog all this time cause i'd spent my days with tears .. 
but , what he care right ?

aku simpan semua mesej dia .. 
tak kira la yang baik atau yang buruk ... 
aku x pernah sanggup nak delete semua mesej dia ... 
aku tahu aku hipokrit .. 
aku ego .. 
tapi aku sayang dia .. 
mesej dia adalah kenangan yang aku boleh bawa bersama ..
dia dah xda lagi jaga aku kat Kuching .. 
x seperti dulu .. 
x seperti janji yang dia pernah nyatakan dulu ... 
esok , dah 1 tahun 4 bulan kami bersama ... 
aku dah x bcontact dengan dia ...
aku hanya sent gambar dah wish . 
tu jak yang aku mampu buat .. 
dia dah banyak buat aku menangis .. 
aku menangis sampai sekarang ... 
sendirian .. 
dan tak pernah berhenti .. 
setiap malam aku rindu pelukan dia ... 
dia buat aku rasa selamat .. 
aku banyak buat kesalahan terhadap dia ... 
aku tahu ... 
aku perempuan yang jahat ... 
semua keputusan yang dia buat , 
semuanya berpunca daripada aku ... 
aku salahkan dia , aku bkasar thadap dia .. 
dia x bagi aku masa yang secukupnya untuk merasai indahnya hidup dengan kehadiran seorang kekasih di sisi kala suka dan duka ,,, 
dia pernah tuduh aku .. 
masa tu , hati aku hancur ... aku tak tahan ... 
aku mengerti setiap maksud air mata yang jatuh di pipinya ... 
itu adalah kesengsaraan hidup .. 
apa jenis manusia kah aku kalau aku tak mengerti ?

 please bie ... i'd been through a lot with u .. 
how could u do this to me .. 

kadang-kadang aku rasa diriku ini bodoh .. 
sanggup menyerahkan semua kepada dia .. 
hidup aku makin sukar tanpa dia .. 
aku hilang , aku sesat ... 
aku tak tahu nak minta tolong kat siapa .. 

kak , 
usu bodoh ... usu cuba untuk belaku curang 
tapi itu semua mustahil ... 
balik bintulu usu hanya dapat merasa kepahitan hidup .. 
x indah . 
usu balik kuching , usu hanya teringat kat donny .. 
usu merasakan dia masih di sana .. 
usu tunggu setiap hari dia ambik usu ...
dia x pernah muncul kan kak ... 
usu bagai nak gila ... 
semuanya masih kuat dalam diri usu tentang dia .. 
setiap hari kalau ke kolej , usu selalu pandang bank tu kak .. 
usu tahu dia ada di situ ... 
bayang-bayang dia ... 
usu sengsara cmni kak ... 
usu dah x boleh fokus dalam study ... 
keluarga tak tahu apa yang usu rasa ... 
mereka ingat usu masih bahagia , ada yang tolong jaga ... 
kehadiran dia di hostel , di depan bank 
masih ada dalam diri usu ... 
usu tetap tunggu sampai dia muncul ... 
kak , 
usu tahu usu x boleh minta dia balik sana lagi ...
tapi , usu tak boleh tak berada dalam pelukan dia ... 
itu yang usu rindu sangat2 .. 
usu rindu nak jaga makan, minum, pakaian dia ... 
usu rindu nak bgaduh manja dengan dia ... 
bila usu dapat semua tu balik kak ... 

off for now :(

No comments:

Followers