chatbox

Wednesday, September 28, 2011

in case u want to know

haluuu .... !
seperti yang dijanjikan , aku kembali ke sini untuk meng-update blog :)
happy x ??
tepuk la tangan kalau happy ... 
ko tahu , blog jak la yang mampu menerima semua luahan hati kita ... 
ok ... sudah ... aku mahu cerita ttg hal semalam . 
kelmarin , after kelas , jalan-jalan laa ... 
pergi ke Giant jak .... 
dah kena bagi nasihat percuma oleh penasihat bahasa kat situ ... 
hehe ... 

after that , balik ... 
texting dengan cinta ... 
sedih aku dibuatnya .... 
daripada bgaduh , terus kepada hal satu lagi ... 
kalau dulu , aku memang tunggu saat untuk bjumpa dengan dia ... 
semalam , aku fikir ... 
aku tak mahu jumpa dia ... 
after that , ko tahu la aku .. 
cepat berubah fikiran ... 
pas aku kol dia , 
minta dia buat sesuatu yang dia x mahu tunaikan , 
aku minta something yang lain ... 
aku mahu bjumpa dengan family dia ... 
ntah apa aku fikir masa tu ... 
bangun pagi ni , 
aku fikir balik ... 
kenapa aku buang peluang yang ada untuk bjumpa dengan dia ?
kenapa ?
itu soalan pertama sebelum aku berus gigi aku tadi ... 
aku x mahu lepaskan peluang itu ... 
jumpa or tidak , 
tetap jugak air mata aku mengalir nanti ... 
itu yang aku x mahu ... 
lagi satu , mahukah parent dia bagi kebenaran untuk dia bjumpa dengan aku ?
sekukuh mana pun alasan , pasti mereka enggan . 
aku rela kan jak la kalau parent dia mahu jumpa dengan orang lain .. 
dah nasib begini . 
there's nothing i can do to redo the fate . 

No comments:

Followers