chatbox

Saturday, September 3, 2011

last outing before back to campus :)

finally ! 
we meet up again today ~ 
damn i'm happy :D
SEE ?? 
bibir ku x pernah berhenti mengukir senyuman yang ikhlas untuk kawan-kawan ku  :))
dari pagi , 
jemput sweetheart aku yang benama H .. 
ada cerita ni tau .. 
witnessed an accident between 2 TAXI 
teruk kereta .. 
pemandu dan penumpang ?
aku pun tak tahu .. 
tapi , tadi , ok jer .. 
cedera ringan ...
jampackedpunyajalan !
the great thing is , we arrived at her's village with safe and sound .. 
then , 
back again .. 
jemput M .. 
hehe ! 
jauh perjalanan sudah .. 
menyukat jalan jak kerja .. 
baru la menyukat pasar :)
kerja seharian .. 
rutin hidup .. 
sekarang best sebab tak payah tunggu bas .. 
kawan dah ada lesen maaa ... 
hehe

anyway , 
then kita pergi mall .. 
seperti biasa .. 
menjengukkan muka untuk sekejap :)
perubahan tu tak banyak .. 
aku beli patung angry birds untuk H .. 
ada la gambar dia ngan patung tu .. 
di manakah album itu adalah rahsia :)

M and me finally stuffed our perut with laksa ! 
LAKSA SPECIAL !! 
pluss wantan and kolo meeeeee
dammmnnnn ! i'm full ... 
dalam kereta tahan nak tdo jak .. 
hehe ! 
then , hantar G pulang , dan dijemput oleh I untuk beraya di rumah kawan :)
thanks God aku selamat !! 
syukur syukur syukur syukur !! 
hehe .. 

plan seterusnya , hantar H balik .. 
tunggu si N sampai .. 
tq .. sorry menyusahkan .. 
apa aku dan dia buat 
adalah rahsia :)
sulit ok ?
#terimakasih#
aku nak dia hantar aku balik , 
tapi , apa pula kata jiran kan .. 
kan semuanya kPo kalau tengok anak dara dihantar balik oleh sebuah kereta yang teramat asing di kawasan perumahan ini :)

sadly , we all have to go back to campus ... 
M and H will take off tomorrow .. so do G .. 
L and me will take off on monday .. 
me on the morning .. 
wish can see them again after this .... 
November is our target to gather again 
in Bintulu :)

aku balik rumah dengan kepenatan .. 
tapi aku gembira dapat jumpa orang yang aku ingin jumpa .. 
:)

ok ... 
thats all for now .. 

#sorry , no photos for this post :) its our memories ... only God knows how much we love our friendship#


No comments:

Followers