chatbox

Tuesday, May 4, 2010

second day of the week..!

today 4th of may
second day of this glorious month
pejam celik pejam celik
SPM around the corner
next week dh start second trial exam
have to do the best
especially on certain subjects
dont want to see 'red flowers' again in report card
this thursday n friday
GERAK GEMPUR la pulak
aiyaa..bila la ku mok release tension ku tok?:?
berserabut urat otak..
asa mok pecah jak
semadi syg diri sendiri
:D

oMgOsh !! kaki ku sakit lagi..
nyesal ku balit jln kaki
adoooohhhh..
bodoh2 !!
hurrrmmmm..:((
______________________________
cousin told me something today about a gurl belong to one of our fren
"asa hebat la teyk, nya ingat nya sorang jak kah ada mix darah cina?? sik sedar diri masih kecik mok lawan ngan org yg besar...ingat kan dh masok secondary, otak dh dalam..
p tetap jwak CETEK...kelebihan hanya terletak kat cara berpakaian, p sik pandey fikir ngan bait"

this is what she expressed to me..maklumlah, dudok pun next to each other..
she pujuk the gurl's bf to tell us what had happened between them..
but, he dont want dgn alasan takot me nyampok...
well, me la katakan..
ada g sorang budak kelas sebelah..
sik jadi ekot mek org g discuss kat A+ this week
sbb me, H, F n J dh berdebat ngan nya tyme camping ri ya..
mang sik logik la jwpn diberi budak ya
J said me ada jwak ekot..p, me sik berapa ingat
maklum la..
ehehehhehehehe...
J salute me ngan H coz no one dare berdebat ngan nya b4..even F dh berapa kali nangis gara2 budak tok apatah g si J...
biasala mulut me ngan H
mun dianugerahkan laser lam mulut, kompom berasap telinga budak ya..
ahahahahahhahaha...

dh2..sik mok ngumpat g tyme tok..peka Chemistry belom g siap
seminggu lebih dh tertangguh
p, nasib bait ckit jak..

No comments:

Followers