chatbox

Sunday, February 20, 2011

makin menjadi !

haissh .. aku ingat kan hal tu dah settle . lama la jgak nunggu "si dia" mintak maaf secara live . kat buletin utama ke , mana2 je la asalkan live . satu dunia lihat pun aku tak kisah . dah dia yang menyinggung orang laen . muka je cantik , tp , sanggup luahkan ayat2 gitu . pe laa . aku tak dapat result spm lagi pun aku dpt pikir apa yang betul dan apa yang salah . takkan la gara2 VALENTINE'S DAY korang sampai menyalahkan agama ? eee .. jangan la . kata 1MALAYSIA . still jgak ada masalah camni timbul . siap main defend lagi tu . dah tahu sendiri salah , susah ke nak mengaku ? nak meminta maaf ? dah lari kot si dia nie . aku taknak la ngutuk dia , sebab aku taknak dicop sama mcm dia . aku tak nak duduk sama taraf ngan dia . aku baik . benci la aku bila agama asyik dibawa lam hal2 yang remeh . mcm budak2 je kalau gitu . pelik sangat2 . tak mungkin la agama K sanggup kutuk agama I even though hati panas ngan statement camtu . haii , harap2 la dia nie sedar apa dia dah buat . 


and untuk korang , readers , fikir2 kan la apa yang baik demi agama . tak nak perkara camni jadi lagi . semua ni keterlaluan !

No comments:

Followers