chatbox

Saturday, February 26, 2011

pa ni ?

nak story2 sikit mengenai something . first of all , just for reminder , aku tak suka org gaduh2 ngan aku bawa nama Tuhan . jangan sesekali buat camtu ngan aku . aku akan kutuk and aku akan marah puas2 . childish sekali sikap begitu . otak melayang ye pak ? benar sungguh . bukan apa , ada la mamat sorang nie . cerita lama aku dulu . panas hati aku tgk nama dia ada lam mutual friends aku n kakak aku . bila aku tanya , jwpn dia senang je . saja nak tahu apa kakak aku buat , nak berkenalan la kononnya . eee ~ dah cakap dulu , aku tak nak dia da kaitan ngan hidup aku lagi . ni dia muncul balik . haiii ~ susah ngomong sama dia . SENGAL . 
tutup cta mamat tak pahambahasa nih . 

aku nak share ni je . haha
aku suka la produk ni . loyal punya pengguna ni . sampai mak aku cakap aku gila bayang sama produk ni . 
betul ke tidak , aku pun tak tahu sebab aku masih kekurangan anak buah produk ni . 
hehe . 
aku cakap tentang GARNIER . 
GARNIER LIGHT . 
 masih mencari . 
sudah jumpa , harga wow sekali . 
tapi , hehe , nak juga org beli untuk aku . 
siapa la tak nak anak ngan muka flawless kan ?
*muka aku tak , flawless dari jauh je . haha*


*complete set* i think . 

and this is mine 
|
start pakai last year . end of December . something like that . 
**found a way now . jalan nak suruh bekas tentera jerawat pudar . haha**

#nak cari produk yang sesuai untuk kulit muka tersangat la mencabar . dari satu produk , mesti shift ke produk yang lain . history aku ngan produk - produk ?
fair n lovely [✖]
shurah [✖]
olay [✖]
oxy [✖]
garnier sudah semestinya ✔
;)
 off dulu readers !

No comments:

Followers