chatbox

Monday, March 28, 2011

alone ...

well , finally i'd got my time to be alone ... actually , i want to ask forever ... i don't know why i want it to be forever .... but , it seems PERFECT without string attach ... free ? could be .... sedih kan bila orang yang kita sayang buat something yang sungguh menyakitkan hati ? lebih parah lagi apabila kita menahan diri daripada menangis ... world seem to fall apart , collapse ... what a metaphore .... but , sometimes , itu betul ... kita lemah , tapi , demi orang yang kita sayang , kadang - kadang kita perlu mengalah ... now , masa aku hampir tamat before pergi sana ... kadang - kadang aku rasa menyesal sangat - sangat memilih untuk futher study kat Kuching kalau begini nasib aku ..... memang dia support , dia suka ... tapi , bila dia buat begini , aku rasa macam nak minta sambung kat tempat lain ... aku lebih rela berjauhan daripada dia sekarang ..... aku jemu dibuat begini .... letih sangat - sangat ..... semua kesalahan akan diberikan kepada aku .... bodoh nya aku ... kenapa la menangis ?

dah la ... next post , i promise to write something fun ... 
off ... 

No comments:

Followers