chatbox

Tuesday, March 8, 2011

status ku ... ~

i don't know why , and i not even want to find out the reason why . korang cop aku sebagai pemberontak di wallpost aku . aku tak pernah kisah . sebab terang - terang dinytakan disitu "WHAT'S ON YOUR MIND" . so , tak salah kan ? bila rasa macam ni , pasti orang pertama yang dicari ialah si dia kan ? kadang - kadang aku berusaha pujuk hati so that , no stress going to ruin the day . hari ini tidak . feel like he didn't care about me . i need him , but , he never try to give himself to me . i mean , the best of him . the best of what he can do to make me happy . he know what make me felling so damn unhappy ! when he do the same thing again , simply says "I'M SORRY" . he know it never be that easy , and its also never be enough . sometimes , aku rasa dia pentingkan diri sendiri . memang la aku pernah cakap aku tak nak dia terlalu mementingkan aku lebih dari semua hal . sebab aku nak dia buat anything untuk kepuasan diri . sekarang , aku rasa macam begitu . aku mungkin yang terakhir dalam semua hal . fight about the same thing . i'd had enough !  taknak la aku tulis banyak - banyak . bagi yang membaca blog ini , harap korang paham la sendiri . korang bijak kan ? buat la penilaian sendiri . aku tak kisah . tension punya kekasih seperti dia !

No comments:

Followers