chatbox

Monday, March 28, 2011

keliru ?? mungkin .....

nak tulis sikit je keyh ... tak nak tulis banyak - banyak .... sebab aku tengah dalam kekeliruan .... cerita nya begini .... semalam , ada la texting sama dia ... tapi , time tu aku dah mengalah .. sikit je keyh .. tak banyak ... makin larut malam , berceramah pulak aku kat dia ... akhirnya , aku TERTIDUR ... bukan sengaja tak reply .... sekali check fon , bukan main banyak lagi dia punya mesej sama missed call .... one moment , after that ...... aku ditanya macam - macam ... macam mana la aku nak explained kat dia kalau dia asyik rasa diri dipersalahkan , diseksa ? aku mengalah .... akhirnya ..... tertidur lagi ..... bukan salah aku pun .... ada ke patut dia cakap aku suka tengok dia terseksa ? heeeehhhh .... tak logik betul la ...

No comments:

Followers