chatbox

Thursday, March 10, 2011

my day ... ~


ngam ke tak lagu untuk post ni pun aku tak tahu . yang penting ada makna . tak gitu ? hehe

back again to you blog ;) no worry . no tears tonite . just want to share something . posts suda tidak dapat share sama FB . tak tau la kenapa . hurmmm ~ tak best laaa ..... tapiiiii .... takpe .. lain kali try lagi ... hehe . lets talk about something else orite ? starting with this .. problems sama dia sudah settle . last night . after aku sent something kat adik dia . kesian dia  asyik jadi orang tengah . sorry :(
aku dapat penyakit malas nak update blog . so , aku akan tulis banyak - banyak malam  ni . tak kisah . esok baca , ada nak tambah , tinggal edit je . ^^
first , SI TUPAI aku ni hilang .... sia - sia aku bela sampai gemuk , sikit lagi nak sampai tahap nak jadi GUINEA PIG versi kecil ;)
tapi ..... tak sia - sia jugak sebab , aku bela sampai dia menjadi pintar membuka pintu sangkar ... seperti hamster ku yang sekor lagi ... 
aku bangga ! 

 # dah la kat bandar nih susah nak cari pet camni . harga la mahal . #
haissshhh ~ 
hunt for other this coming sunday ~ 
hamster ada pakai kolar tak ? 
takde ? takpe . aku akan buat sendiri . 
;)

aku masih belum sembuh lagi . temperature badan turun naik . aku tak nak tulis tentang ni . bosan cerita ni . boleh jadi bedtime story . aku nak tulis benda lain , tapi aku tak tahu nak tulis apa . oh ya ! posts aku semalam . ada la dua orang kawan aku baca post tu . tak sangka pulak diaorang bagi aku semangat . thank you to both of you ! sayang korang berdua ^_^ . semalam , selain daripada aku menangis tak tentu arah macam orang gila , aku buat benda lain jugak . aku tonton imbasan raja lawak yang tema retro tu . best sangat - sangat . lawak semuanya . bagi yang tak menjadi lawak yang dibuat , tetap jugak dia orang senyum . aku lupa la nama peserta sorang tu . pandai pakai bidalan . dia cakap nyawa dalam bahaya kerana dia ditanduk oleh lembu (kalau tak silap la) . seperti telur di hujung tanduk . BETUL - BETUL TELUR DI HUJUNG TANDUK . mula - mula memang la aku tak connect pa dia cakap . lepas aku paham , aku diam .. then , aku ketawa . setakat tu je la gila aku . lepas tu menangis lagi . salah sendiri jugak . layan lagu yang jiwang - jiwang . ehh , salah , lagu jiwang yang tak ingat aku nak pindahkan ke folder lain . haha . after that , aku tatap balik pc , dan seperti biasa aku berblogging . tu la pasal post sampai 3 dalam satu hari . hehe . tak lupa jugak , aku tolong kakak yang cantik . aku ajar dia cara nak bikin blog cantik - cantik . tadi aku buat blog-walking . aku view blog dia . cantik sudaa . dia berjaya . become pro in snap of finger ;) congratulation to you ! yeayy !!! *aku pulak yang happy lebih . haha !

aku lupa nak story balik tentang cinta aku ~ ;) bad , aku tak nak tulis . good , aku nak tu je . sorry la ya . gambar dia sudah aku remove . aku tengah nak mencantikkan blog aku nih . undergoing . hehe . dia ni, tetap menjadi hak milik aku walaupun after aku buka rahsia hitam tu . aku sudah serik minta ditingglkan sebab bila aku fikir balik , dia baik ngan aku . aku sayang dia . lebih kurang sama perangai ngan daddy . bangga la aku dapat dia . aku untung , orang yang buang dia dulu , itu yang rugi . dia pandai pujuk aku . berazam nak berubah . *seriously* . dulu aku pernah bagitau dia yang aku tak pentingkan rupa , duit . aku hanya nak tengok dia jujur . duit , sama - sama boleh cari kan . no big deal . MONEY CAN'T BUY US HAPPINESS . the one for me , and he will always be . he remains in my heart until the last of my breathe . really love this man . 

>cukup tak cerita aku malam ni ? rasanya , takde yang tinggal . aku off duluan yea .... gudnite ~

No comments:

Followers