chatbox

Tuesday, March 22, 2011

Sunday evening at TAMAN TUMBINA ........

dah lama tak lepak kat taman tumbina .... tau laa rakyat Bintulu jarang g situ , sebab ? banyak sebab sebenarnya ... tak nak tulis kat sini .. sebab , aku nak promote taman ni je walaupun tak banyak dah haiwan - haiwan yang ada sekarang ni ... tapi , selain tempat ni untuk release stress , ada jugak family yang jogging kat sini ... aku tak yah la joging .. jalan saja aku sudah semput ... tak caya ? ni muka aku semput ... letih cari harimau and bear ... hehe
kesian ... kesian .. kesian ... 
status: MISSION ACCOMPLISHED ~ 
haha .. 

jalan ni , kalau korang nak tahu jugak ... turun lagi .... jumpa la kandang rusa ... maaf .. aku termuntah di tepi jalan ... haha

pastu .... tadaaa ~ eagle !! bising tahu tak ? excited tengok orang snap sana sini ... flamingo pun bising ... haha
bising nii .... hehe 
pemalu ~ hoho
daddy with flamingo ... 

got two type of peacock .. two type of colours actually ... beautiful ~~~ 

sorry for the bad quality ... ye laaa kita pakai camera sony saja maaa ... hehe
bayan ... jelingan yang mengancam ~ hehe

hornbill .. tak kenal ? adoee .. susah .... 

 area kura - kura , buaya , ular .... 
tak nampak pulak monyet terlepas .... hehe
lupak tadi ... haha ... yang nie kat area si eagle .. 
pandai mak aku snap ... 
hehe ...






No comments:

Followers