chatbox

Friday, March 11, 2011

Japan today ...


ni yang asyik keluar new hari ni . happened today , 11 March 2011 , at 1.46pm . gempa bumi yang teruk selepas 140 tahun . **may god bless them . may god bless us . protect us Lord . 
#seriuosly , aku tak tahu kenapa aku post nih . aku simpati kat diaorang . tapi , puji Tuhan , rakyat Malaysia yang ada kat sana semua selamat . first , aku tahu berita ni dari Fb la . takde tempat lain sebab asyik facebook-ing . hehe . pastu , aku tatap Berita Wilayah kat TV1 . risau aku . dah la Bintulu hujan lebat sangat . sekarang ni pun masih belum berhenti jugak . aku risau sangat - sangat . yang lain pulak , kata dekat nak kiamat . betul ke tidak , kita pun tak pasti kan . takde kuasa nak tahu . back to the post , tsunami alert for others also have been called . over 53 countries . Malaysia one of them . Sabah dah di kasi alert awal - awal sebab jarak Kudat ngan Jepun hanya 4434 km . agak dekat jugak . Sarawak pun sudah . aku terlepas . aku tak update . sorry ~ waves expected over the next few hours . 
off dulu . 
maybe later or tomorrow , kalau ada apa - apa , 
aku update lagi . 
**got this one a lil' bit late . sorry ya . too enjoy watching Trail for Panda just now . its stated that > tiada ancaman tsunami di pantai semenanjung malaysia dan sarawak . sabah diminta berwaspada dari jam 6 petang hingga 12 tengah malam .**

GOD BLESS JAPAN ! 

No comments:

Followers